Trött! som bare den!

Okej, vi börjar med fredag...
Efter skolan tog jag och David bussen till la stada och gick upp till lägenheten tills sanna kom in ca en timma senare
då vi gick ut på stan för att leta födelsedagspresent till Fredrik och det blev en parfym, Disel fuel for life...
Sen tog vi bussen hem igen och så åkte vi till David en sväng för att få styr på hans hår vilken inte var det lättase xD vid halvsjutiden gick vi till Fredrik och firade honom men mej david nuc sanna fanny petter kim fredrik såklart
och robin vi åt tacos, kötade och kollade på bröllopsfotografen bla. riktigt trevlig kväll som slutade med att jag och nuc sov över där:P dagen efter alltså lördag så hade dom match ganska tidigt så då drog jag hem och laddade inför matchen mot nossebro som vi skulle möta på hemmaplan och vilket visade sig sluta med vinst till oss och för mej gick det ganska bra 12-10 stod det på tavlan när slutsignalen tjöt:) jag och flican tog god tig på oss och sen gick jag till ica och handlade lite innan jag smög vidare till mickis och vi chillade lite där en stund och sen promenerade vi hem till mej med robin som slog följe med oss:) charlotte kom och så även david, hanna, nuc, tessan, hampus och adam, vi kollade på mello 2a chansen då pernilla och jessica gick vidare;) så fort det var slut så rusade jag och charlet till milan där jag mötte robin, david och hanna som gick lite i förväg:) vi blev dessutom livrädda då en lite hund hoppade fram framför fötterna på oss... vi tog vägen förbi robin innan jag david robin hanna och nuc gick till mej, vi satt mest och pratade och sen sov jag och robin hos david och låg och pratade låångt in på natten och vid tio smög jag iväg till sph för att ha samling med dom små som skulle på cup i country... vi vann två och förlorade två i det jaget som jag och blom höll i och jag var dessutom klätterställning så jag blev jättetrött... när vi kom tillbaka så gick jag och handlade och sen till sanna före vi tittade när blaget förlorade hemma mot tidaholm vi satt kvar där jag, flican, sanna, blom, david& hanna mfl. vi kollade även på 95killarnas träning och sen tog jag bussen hem;) igår fick jag ha extra slöjd en timma efter skolans slu och sen tog jag bussen hem och robin kom in lite senare så vi gick på stan och på donken innan vi återvände hit för att sitta och surfa lite och titta på solsodan xD idag däremot har jag tränat från 4 till halv 6 och jag och hanna tog en promenad efter och sen cpade vi omklrumet, jag och bex var sega som vanligt och vilka kommer in när vi gör oss i ordning jo 95 tjejorna som hade match och johan tar platsen bredvid mej vilket som känns lagom bekvämt :S:) tog bussen hem occh nu borde jag plugga fysik för vi har prov imorrn men jag har mina böcker i tibro:( jaja wtf;P
Lot's Of Love Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0