Tjong!

Provet i morse gick inget annat än åt helvete rent ut sagt blir glad om jag lyckas att nå G-gränsen så det är bara att hålla tummarna:P
Sen mästa jag bara ge Charlotte en eloge för hon var förvånansvärt bra när hon hade sin elevlektion på gympan du var jätteduktig Charlet!
Efter skolan slog jag följe med David, Crommert och Christian för jag skulle till mormor och morfars place och käka lite och det blev nybakt bröd till mellanmål, MUMS!:)
David skickade ett smsoch sa att det ar dags att dra sej mot sph för jag skulle med och titta på deras träning tsm med Flican. haha hon hade varit och handlat ^^)
Hon köpte en tidning som vi läste haha ja gud vad sjuka människor det finns
och sen lånade vi davids ipod och försökte rita i ett program och skriva våra namn snyggt med det var sannerligen lättare sagt än gjort xD
haha ett gott skratt fick vi oss iaf för vackert var det inte;)
sen hem till mm&mf igen en snabbis och sen hem äta tv och nu ska jag titta på några avsnitt av glamourama som jag började titta på tidigare idag och det verkar ganska roligt och sen är det dags för sängen:D
Sov gott allihop:)
Lot's Of Love Jonna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0