seg, seg dag -.-

Dagen börjande dåligt redan från början, försov mej så det var bara att stressa runt som en vetintevad, första lektionen på schemat var svenska och jag frida och jessica hade nationellt prov muntligt :S
Det gick åt pipsvängen skulle man kunna säga:S
Jag som aldrig bukar ha svårt med att prata blev som föstummad när det väl gälle och blev allvar blev jag jättenervös och kunde inte klämma fram ett ord...
Sen satt jag och fikade och snackade gojja med massa komunnissar tillsammans med SännaPänna, Lajnus, Äntån och rektorn.
Var franska sen och jag HATAR det verkligen, det suuger!
Sen slöjd och det gick åxå åt hel*ete jag sydde fel för typ sjuttielfte ggn typ,fick sprätta IGEN och är åter igen tillbaka på ruta 1-.-
Efter det var det matråd vilket betyder fika igen^^)
Haha plus att jag fick sluta en timma tidigare:P
Traskade hem och satte mej vid datan innan jag packade och gick till David för det är frankaprov imorrn och jag fattar nada så han skulle hjälpa mej lite med grammatiken snäll som han är :)<3
Gick till träningen och det gick faktiskt riktigt b®a för första ggn på ett bra tag vilket är kul att det äntligen börjar vända:)
Åkte hem och kröp ner under täcket ganska direkt och nu ska jag även läga ner datorn och sova ist:D
God natt, Sov gott och dröm sött allesammans^^)
Lot´s Of Love Jonna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0