Sånt här tidsfördriv när man inte har nåt liv och har nåt annat för sej xD

Personligt
Namn:
Jonna Camilla Planstedt
Kön: Klart jag har xD haha Flicka
Längd: 176 cm
Födelsedag: 13 April
Hårfärg: Råttbrunt en brunfärgat i en rödaktig ton
Ögonfärg: GrönBlåGråTråk färg typ;)
Boende: Villa i Tibro och Lägenhet i Skövde

Skostorlek: 39/40
Vänner: Massor Helt Fantastiska
Humör: Nu för tiden är jag vårglad men jag är nog oftast tyvärr ganska gnällig...

Familj

Mamma: Camilla
Pappa: Tomas
Syskon: Max
Husdjur: Usch nej!

Vänner

Antal: vet inte exakt men låt oss säga att det är en hel hög
Välj En bra Vän : Finns många och det är svårt att välja men måste nog säga David, Sanna och Charlotte
Du litar på: Dom tre där ovanför och Johanna bland annat...
Får dig glad: Varenda en:)
Du skrattar ofta med: Sanna och Mickis xD 
Är saknad: Vet inte träffar ju alla ganska ofta men Linnéa var det ett tag sen man såg <3
Du vill träffa: Allihop!
Du känt länge: Sanna
Känner dig väldigt bra: Charlotte, Sanna och David! 
Du gjort mycket med: Sanna och Linnéa

Känslor

Har du gråtit för att du varit arg?: Jadå
Har du varit kär ? Ja det har jag<3
Har du varit riktigt kär?: Tror det, jo det har jag!

Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte? Det händer men jag visar det nog ganska ofta ändå...

Menar du det du säger?: Varenda ord!

Ditt Eller Datt

Pengar eller kärlek?: Kärlek
Singel eller förhållande?: Förhållande

Sola eller bada?: Bada! är för rastlös för att sola...
Mobil eller dator?: Mobil, finns ju internet i den;)
Gröna Lund eller Liseberg? Liseberg:D
Mc Donalds eller Burger King? Donken
Dans eller sång? Usch jag suger på båda men njuter gärna av en fin sång:)
Fotboll eller hockey? att spela... fotboll!
Flyga eller åka båt? Båt! :D

Ärlighet

Lovar du att vara ärlig? Ja
Har du varit kär i din bästa kompis? mm...:$
Har du ljugit? Tyvärr...
Har du fuskat på ett prov? Ne... eller jo musiken ^^)
Har du berättat vidare en hemlighet? inte vad jag minns, men det har nog hänt är jag rädd :(

Druckit eller rökt utan att dina föräldrar vet?
NEJ! *stolt*
Har du en hemlighet som bara du vet? JA...

Resor
Har du varit utomlands?
Jajjemen
I vilka länder har du varit? ojdu, minns inte alla men bla... medelhavsländerna, florida osv...
Har du åkt flygplan? nej jag simmade till Italien xD... haha klart jag har;)
Tåg? ja
Båt? ja
Buss? Varje dag!
Har du bott utomlands? Ja har bott på lite hotell runt om i världen ;)
Vart isåfall? varje land vi har varit i :P
Kan du något annat språk? Engelska och franska räknas väll inte ;)

Rik Eller Fattig
Hur mycket får du i månadspeng?
vet inte 250 i början av månaden men sen får jag ju lite när jag behöver

Har du ...
Eget rum?
2 st ;)
Egen TV? japps^^)
DVD? Jao!
Dator? 2 st ^^)
Mobil? 3 st haha eller det är nog fler men jag använder bara en ;)
HemTelefon? Jajjamen
Kontokort? Hadu!
Över 2000 kr? På banken :D 
Pool? Nej:P
Studsmatta? Ja.
Cross/moppe? Syggaste moppen i stada tillhör mej xD
Pingis/biljardbord? Båda två:)
Jacuzzi? ne, men gud vad skönt det vore!
Villa? Japp
Märkeskläder? Ja.
Smink/smycken för över 5000 kr? inte en och en men sammanlagt är det långt över 5000 kan jag sejja!

Skolan

Går det bra för dig i skolan? Jodå det dör det väll... börjar sänka mej menmen... "/
Svenska: MVG
Engelska: VG
Matematik: VG
NO: MVG
SO: MVG
Musik: VG
Slöjd: VG
Hemkunskap: MVG
Idrott: VG
Språkval: VG
Bild: MVG
Är du nöjd med dina betyg? Klart jag är!

Dagens
Kläder? Träningskläder
Smink? - Osminkad!
Smycken? Ring, halsband och en tofs runt handleden xD
Humör? Glad!:D
Gjort? inte mycket, en skiva, packat och tränat/match
Göra? Sova!-.-
Måltid/-er? Köttbullar och spagetti
Sötnos? Sanna när hon berättade om sin dröm xD!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0