Mycket står på schemat idag:)

Tjingeling, När jag vaknat rusade jag till bussen och sen gick jag på stan lite och det blev lite småshopping till rödspette...  badtofflor x2(ett par till sanna, 5pack med sportsockar x2, deo,hårband, de blir nog lite till med mammsen ikv (a') sitter i lägenheten med musiken dånandes ur högtalarna och väntar på att tiden ska gå, ska möta upp david om en timma då han kommer med tåget och ska jag hem och baka med mickis och kanske robin e får se om david kanske hakar på åxå om han inte behöver packa. Sen ska jag packa, åka handla med mamma och sen kommer nog sanna så ska vi packa färdigt allt till imorrn :D vetifan hur jag ska få med mej en gigantisk dubbelluftmadrass på bussen men det löser sej nog ;)
Hade bra hör nog av mej ikv om jag hinner:)
Lot's Of Love Jonna!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0