Länge sen sist för blogg.se krånglar :@

Som sagt blogg.se krånglar och det går inte att lägga upp bilder ''/
i onsdags då, ja i skolan hade vi fysikprov som gick strålande trots inget plugg alls, efter skolan gick jag hem till mormor och åt bärandes på två sjukt tunga väskor, lite senare gick jag till David en stund och pluggade lite till kemiprovet, efter det gick vi till sporthallen för han skulle träna och jag hjälpte lovis lite med en novell innan Flican sammanstrålade med oss, kl 6 gick vi tillbaka till mormor och sen kom mamma och körde oss till fysträningen som Mathilda Freed höll i men smidighetsövningar och löpskolning vilket inte är min starka sida haha som jag såg ut xD haha dels är jag typ osmidigast i universum och sen borde det vara förbjudet att nämna mig i samma mening som kordination och jag är så klen så dom skrattade åt mej xD;) sen i torsdags hade vi so-prov på riksdag och regering vilken inte gick så bra men:S pratade jag lite med massa kommunpolitiker på fågelvik innan vår träning som gick ganska bra, tittade lite på alagsträningen med flican, sanna och mickis vilket inte alls var fel av nån anledning ;) mtt^^) jag pappa och max åkte till mamma och åt lite i bilen påväg hem sen så somnade jag och sen var det bara sängen:P i fredags efter skolan gick jag och charlotte och fixade lite ärenden som angår klassen, jag och nuc tog bussen in till stan och va i lägenheten ett tag och kollade på lite trailers på olika skräckfilmer bla. vi åkte hem och jag somnade till let's dance:) vaknade runt 9 i lördags och då kom sanna förbi en stund innan jag åkte till samlingen och hon åkte till åre!!! du får ha det så himla roligt gumman så ses vi så fort du har kommit hem igen<3<3 saknar dej!! förlust mot guldkroken men gick bra för mej ändå tycker jag allt:) näst flest mål efter charlotte vilket känns bra:P en tjej i motståndarlaget sa dom fick hjärnskakning men jag vet inte riktigt men det var det enda dramatiska som hände-.- när vi kom hem gick jag iväg till ica och handlade inför kvällen och det kändes som att våren var påväg i hela kroppen och det var en underbar känsla!:D senare under kvällen ko johanna, kim, david, nuc, hanna och fredrik och vi åt kycklingspett, kyftpotatis, bearnaisesås och till efterrätt vaniljglass med cholkadsås som blev sådär, haha johanna xD och jordgubbssås och maränger :P kollade på melodifestivalen och hade faktiskt ingen riktig favorit konstigt nog :S Anna bergendahl tog ju hem hela tjottaballongen vilket inte var helt rätt enligt mej men svenska folket har ju chockat förut så varför inte även i år ?
david gick hem men annars stannade alla och sov över vi kollade på film och lite sånt mys innan vi slutligen somnade runt 4-5 nån gång, kl 8 vaknade jag av att mamma skulle åka till shanghai så då fick jag sejja hejdå till henne och sen vid halv9-9 vaknade  resten och nuc och kim åkte till sph och dömde medans jag johanna hanna och fredrik tittade på luftslottet som sprängdes även om jag somnade men ;) johanna och fredrik åkte också så då var det bara jag och hanna kvar vid 11tiden typ, vi satte oss vid köksbordet och snackade skit (det var faktiskt riktigt trevligt så det får göras om!) fram till halv 4 då vi gjorde oss iordning och åkte till sph även vi och tittade på alagsmatchen när alaget mötte önnerediterna eller nåt sånt hette dom och tibro vann!!<3 jag tränade småttingarna och tog sedan en promenix till sörens och köpte godis^^) gottegris som jag är;) när jag kom hem igen tittade jag återigen på luftslottet som sprängdes eftersom att jag somnade men även denna gången somnade jag xD gick till david en stund runt halv 11 och va med honom och robin sen var det bara hem och läggdags:) idag var det studiedag och blev tillfrågad om jag ville luncha på milan med david robin och "blickis" och självklart var det otroligt läskande;) solglajjorna var på och vårfjärilarna fanns i magen, så mysigt när solen kikar fram och man verkligen känner att våren är påväg! efteråt köpte mix jag och david godis på sörens igen :P vi cyklade hem till david och tittade på film (bring it on fight to the finish) så sjukt snygg kille <3<3 jag och mix åkte till henne en stund och sen vidare till sporthallen för att titta när alagstjejjorna tränade, halv 7 typ gick jag till Cia för att äta nu när alla är borta för jag och max bor ju själva hemma nu när mamma är i kina, pappa i prag och mm o mf på malaysia så då äter vi hos dom och det blev "pataya" nudlar och sånt;) läskig gott sejjer jag bara:P gick vid 8 och direkt hem till sängen. så nu ska jag sova:)
Lot's Of Love Jonna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0