every moment forever!<3

ja jag vet det var alldeles för länge sen sist men tänkte inte komma med nån ursäkt för det jag har bara inte skrivit helt enkelt... dåligt av mej men jaja mänskligt ;)

 

förra tisdagen hände inte så mycket mer än träning och käk hos moster och började få en släng av vad jag trodde var förkylning :S

 

sen i onsdags vart det ingen fys för min del pga halsont så jag tittade på killarna träning med belen och sen hem till Cia och käka fort innan jag stack till David och pluggade lite kemi:P

 

Torsdag i skolan fixade vi med skoltröjorna och sen tränade jag och åkte in till pappa som kommit hem från prag...

 

Fredag kommer efter torsdag som alla vet och då vet jag inte vad som flög i mej men jag var helt störd i skolan hade överenergi gånger 10000 bara babblade hela tiden xD spec på slöjden när jag satt och rabblade messa repliker ur sunes jul och macken xD efter skolan tog jag och mix en fika på syster yster innan vi drog vidare in till skövde... gick på stan lite och sen hem och slappa och käka kinamat med max och viktor och då var jag som en zombie igen jättetrött verkligen somnade vid 10 stackars belen som satt uppe själv till 5 när jag mådde bajs :(

 

kl 12 tog vi bussen tillbaka till tibro på lördagen följde med henne ham åt och tittade på film innan jag kilade hem... satte mej framför tvn och plattade håret i 3-4 timmar skulle vart med lite folk men det ble inte av så där satt jag hela kvällen i min ensamhet sån tur var så ringde sännapänna som var påväg från Åre och med sej hade hon en skadad tumme och en felicia med trasigt knä:(

 

i söndags spelade vi match hemma mot kållandsö runt 11 nån gång och ledde första helvlek men förlorade tillslut för mej gick det åt helvete och borde inte spelat eftersom jag hade feber och halsont men ingen vekling här inte ^^) fick dock gå av under andra halvan av matchen för det bara började snurra i huvet! Sanna kom och mötte mej i hallen vi tog en toast i cafeterian och  mötte sedan johanna och fännu:D vi kollade på killarnas sista seriematch som spelades mot hallby och det blev vinst för tibro! Grattis Grabbar!<3  började sedan titta på blagsmatchen men han inte se färdigt för jag skulle ju träna småflickorna och det var bara jag och blom alldeles själva som tog tag i träningen:)...

 

Måndag, runt två drog jag till vårdcentralen där jag var ett bra tag tog halsodling, blodprov och dom kollade öraonen osv och konstaterade att jag hade en kraftig öroninfektion så det blev att gå på penicillin i 5 dagar framåt 2 tabletter 3 ggr/dag jag åkte hem och gick inprincip och la mej direkt...

 

Tisdag, besöte mammas farmor Alice på skoltid idag tillsammans med Charlotte och Felicia och frågade lite om hur hennes uppväxt och det var till ett arbete i svenskan som handlar om barndom. åkte in till pappa direkt efter skolan och gjorde mej iordning inför besöket hos polisen för att ta passfoto satt och väntade inne på statioen i över 1h innan det var min tur och gud vad gräsligt det blir men det är väll meningen antar jag att men ska se ut som man ska se ut som man gör... fan att men ska ha det i 5 år åxå! gick till donken och köpte med mej nuggets att äta på vägen tillbaka till tibro, sprang typ till sporthallen och tittade på vår träning med flican. tog bussen hem igen och gick och lade mej:)

 

onsdag... första timmarna i skolan var det uppsatsskrivnig i engelskan och det gick verkligen inte bra! sen var det engelska igen och då var det till min stora lycka bara att babbla på det jag är bäst på och jag tycker att det är riktigt roligt att prata engelska:) Jag Felicia och Charlotte åkte direkt till Felicias mormor och morfar och intervuade hennes mormor om hennes barndom och det var VÄLDIGT INTRESSANT!! jättekul att höra om det faktiskt hon hade haft en väldigt intressant barndom och hon var jättemysig människa riktigt avis på felicia att ha en sån underbar mormor även om min är Grym så var hennes väldigt mysig åxå! åkte till alice igen efter det och åt lite och fick med mej en massa bullar hem som jag åt på kvällen när jag tittade på grabbsens träning med flican och blommis blev 10 st som jag tryckte i mej XD! sen åkte jag hem och somnade med sminket och allt! sjukt trött var jag!

 

Torsdag, fick tillbaka nationella uppsatserna i svenskan och helt klart mer än nöjd med resultatet och det blev ett helt klart mvg på den vilket jag inte trodde tyckte det inte gick bra med det tyckte tydligen lärarna, det var en väldigt personlig uppsats så jag tänker inte gå närmare in på vad den handlade om, hade engelska igen sen och så blev det att jag tyckte att det var så roligt att prata engelska så det var vad jag gjorde nästan resten utav dagen:) hade handboll på elevensval trots att jag inte får men böt inte om och så körde inte seriöst utan var bara med lite, tyckte riktigt synd om Kamil som fick 4 skott rakt i ansiktet ett av mej vilket som ni förstår inte var så hårt, ett av david som var betydligt hårdare och TVÅ av kim och åxå var redigt hårt, credit till honom som vågade ställa sej i buren igen efter det! gick hem till mamma, packade lite och åkte in till pappa sen för vi skulle på invigning av hans jobb... trevligt faktiskt god mat osv..

 

Fredag och sista skoldagen innan lovet då hade Jag AK Robin och Samuel muntligt nationellt i matte och det gick finfint! efter skolan tog jag bussen till skövde stannade på rese och väntade på johanna som skulle komma med tåget, passade på att köpa en magnum då^^) hon kom och vi gick upp till lägenheten en sväng och väntade på pappa som skulle köra oss tillbaka till tibro:) när jag kom till mamma lagade jag en jättegod soppa innan jag gick och mötte upp robin e och david påvägen till kim där vi skulle vara på kvällen, vi var där ett tag och sen åkte jag och Crommert på årets första moppefärd och köpte godis och sedan förbi sanna och jag och sanna gick tillbaka till kim medan crommert tog moppen tillbaka... vi såg en buss partybussar.se stod det på och det var en röd dubbeldeckare och dom stannade och frågade oss om vägen till skövde ;)<--en sån här var det. vi kom till kim, tittade lite på film och david retades med mej som vanligt och nu var det om att jag skulle prostituera mej tydligen vilket han började tjata om innan franska då vi skrev dikter och det var faktiskt första roliga franska lektionen! fick även reda på att vi skulle fika två lektioner framöver för att många hade glömt lämna in provet påskrivit då jag var en av dom så det blir till att baka för fulla muggar!;) tillbaka till kvällen, jag David Robin Nuc och Sanna gick och mötte Mix och co vi ringde viktor en 95 från bengtsfors osv. träffade Linus larsson, Robin k, Robin A, Adam och josse kulkul att se dom. vi gick tillbaka och var där ett tag och sen gick vi hem jag sanna robin och david tog först väden förbi robin och lämnade honom hemma och sen sanna och sen david då var det bara jag kvar som traskade hem i natten på cykelvägen möte jag något hemskt! det kom något springande mot mej, en hund men vafan det är väll inga hundar ute nu tänkte jag , det  kanske är en räv :S nej vafanden är ju vit och svart i ansiktet! det är en grävling dom är ju skitfarliga och går inte ta dö på vad ska jag göra! den var jättesnabb så jag började springa shit vad rädd jag var! kom hem välbehållen iaf bara väldigt skärrad och kröp ner i sängen.

 

Lördag dagen började med att mickis ringde mej och var lite hetsig hon kom hit och vi redde ut en del.. vi drog till sporthallen och tittade när vårat elitlag spelade sista seriematchen mot trollhättan och det blev kul nog vinst!:D Jag Johanna David och Adam åkte med Anne på blagsmatch i mullsjö! gud vilken håla! när vi var framme ropades david in och var tvungen att spela för det fattades folk och adam fick agera coach och dom skötte sina uppgifter bra dock spelade laget skit med det fanns ju förklaringar till detta pga. uppställningen inte var den vanliga osv. David andersson gjorde en bra insats precis som ninos som bjöd på ren underhållning i slutminuterna då han spelade trots sin stukade fot han hoppade omkring gjorde några mål och så riktigt kul ut! :) jag kim och johanna åkte till kim och tittade på sunes jul och som vanligt så lyckades jag somna i soffan-.- sen kom mamsen och hämtade mej så var det läggdags!:)

 

Sändag... charlotte frågade om jag skulle med till skövde och det tackade jag givetvis ja till på runt ett tog jag charlotte och crommert bussen in och gick på stan letade kläder till fredrik men det gick inte så bra jag var verkligen inte på shoppinghumör men det var kul ändå sen åkte jag hem och åt kycklingwraps med mamma joakim och max. kina kom och var här ett tag och sen var det inte mycket kvar av den dagen heller :)

 

Idag kom Robin "min bror" Axelsson hit och hjälpte mej fixa en skiva till rödspette och det tog hela dagen nu ska jag bränna ut den och sen ska jag sova!

 

Hade bra!

Lot's Of Love Jonna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0