En bra dag trots allt:)

Bra dag idag, såg på slamdog millionare på bion på elevensval och gick dit med 9G:P fick inget riktigt grepp om filmen men det var ju inte urkass iaf:) sen gick jag till sporthallen en sväng och kötade lite med Lovis, Petter, David och Nuc;) gick till mormor och ät innan jag gick tillbaka för att träna, gick dock inte lika bra som sist men :S efter träningen cpade Sanna och Flican i omklrummet as always haha dom hade hittat på nån jävla dans xD gick och kollade lite på fotboll med Felicia, Michaela och David, körde klockan och jag var inte så värstans bra om man jämför med f och d men xD jag och mix lekte i snöhögarna lite ist;) sen va jag med David en stund pluggade lite och chillade bara, satt vid datan åxå ^^)nu ligger jag i min sköna säng och ska lägga ner datan för det är bedtime;)
Lot's Of Love Jonna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0