Midsommarafton!

Hallåhej:D midsommar idag då, sitter nu på cias altan, igår kom stefan och elli, skulle handla, trångt som fan och långlång kö mötte iaf lotta och hennes kompisar i kön pratade lite med henne så det gick fortare satt uppe sent i natt och sen vakna tidigt, frulle, åka och köpa blommor till en krans med elli och sen åkte vi tillbaka, jag duschade hon hjälpte mig med kransen som blev jättefin, sen ringde mamma och då visade det sig att hon sagt fel tid till mig för hon hade sagt kvart över två och halv två ringer hon och undrar var jag är då började dom tydligen hos cia kvart över ett! vart till att skynda sig och ta moppen hem till cia och jonas, där var cia, jonas, hugo, hannes, malin, fredrik, fanny, irma, mamma, joakim, max, goosi, nettan, jonte, markus blåder,maria (tror jag hon hette), julia, lukas, tobbe, susanne och jeppe, jag åt och sen började vi dra oss mot planen där vi skulle ha vollyboll turnering även fam, olsson jennelie och co. och fam bergkvist med josse och co. vi kom sist kom i ett dåligt lag men vad gör det, det var ju kul:P vi gick tillbaka hit och grillade och sen har vi bara umgåtts på altanen, jusste jag och mamma åkte ju ut till pappa runt 9 nån gång och hämtade min dator och mobilladdare, mamma träffade belinda elle stefan och pappa. trevlig kväll trots att det kunde vart bättre om man firat med vännerna men helt klart godkännt:)
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0