jaja jag vet... förlåt

jaja jag vet det har gått aldeles för lång tid sen sist för jag vill lixom inte missa att skriva om någon dag och då väntar jag ist tills jag har tid att skriva om alla dagar som gått ist, det låter ju helt sjukt men det är sant de är nån skruvad tvångstanke jag har :S
låt oss säga att rödspette rockade!! det var grymt!!
klockan ringde tidigt tidigt på torsdagsmorgonen och jag gick upp och packade klart, gjorde mig iordning och drog iväg till samlingen 06.30 (fick inte plats med allt så fick snika lite plats för saker här och var) 07.00 lämnade vi parkeringen och jag fick äran att sitta brevid stjärnspelaren Charlotte hela vägen ner till gbg :D<3 tog färjan över som tog 3 timmar ungefär köpte inget spec på ditvägen 8 paket läkeol var nog det^^) sen kom vi fram vi tog vårt pick och pack och väntade på att få en buss till skolan som så många ggr förr xD  och givetvis då när man ine hade nån jacka osv så skulle det börja blåsa kallt som fan och som om det inte vore nog med det så började det självklart att hagla åxå -.- vi kom till skolan, fixade iordning med packningnen och det och som vanlgit hade jag mest pedantiska ordningen på allt mitt som vanligt på röspette ;) vi gick till jerry´s och ät och hade det mys, det blev oxfilée för min del och jag och flican cpade.. tänk att dom gamla rödspette takterna sitter i än;) haha klant hon är asså! ;) hon har ju inget hyfs den männskan totalspontan rätt igenom först på båten när hon skulle slänga sitt skräp när dom som jobbade på båten kom så ropade hon "hallå tanten! kan du ta det här?"xD sen på resturangen "hallå?! var är toaletten!?" haha och mer kommer vänta bara;) och ja jusste på båten såg jag en skitsnygg kille och påväg till restaurangen så gick jag och flican och dansade jättefult och larvade oss och när jag såg mej omkring så sitter han inne på en annan restaurang som vi gick förbi och han bara tittar på oss och skrattar :$ hur lyckas jag ! aja vi gick förbi inne på fakta (typ ica) på vägen tillbaka jag och sanna köpte flingor och flican nutella och så fick några en snilleblixt att "vafan nu när vi är 16 får vi ju köpa sprit här" hahaha xD och nu kommer en dum kommentar från flican igen står hon och ludde och diskuterar om att visst vore det kul att prova graviditetstest bara på kul så då säger hon högt till en som jobbar där "Hallå! har ni graviditetstest?!" hahaha alla i kön bara stirrade hon är ju inte diskret direkt! ;) sen var det invigning halva laget var  med och gick och vi andra satt på läktaren och tittade på, vi veteraner tyckee det vore kul att se det en gång åxå och vilken stämning sen! :) åh... bara ryser! vi startade vågen och tillslut gick den flera varv runt hela arenan sjukt mäktigt! och nya rödspätte låten spelades om och om igen
ni kan ju ignorera filmen bara lyssna och njut!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0