chill!:)

chilldag idag vaknade vid nio ute i stugan då alla redan åkt till jobbet/dagis gick upp och la mig i solen direkt hade satt plåster som fornade ett hjärta prec över bikinikanten till vänser:P låg och solade fram till två halv tre nån gång då jag gick in klädde mig och drog in till tibro till charlotte närmare bestämt, vi satt på hennes altan och åt glass och tjötade sen gick vi upp drog på bikinin och la oss på soldäcket och solade och lyssnade på massa gamla låtar från 2003, personligen tycker jag dom låtarna var bättre än nu, det har bara blivit sämre och sämre kvalité på eurovision och likså melodifestivalen, mopeden tog mig tillbaka till stugan då det var mat och sedan jordgubbar och glass, mumma:D efter maten gick jag ner till vattnet och det är riktigt varmt nu faktiskt:) blir nog ett dopp imorgon eller två :) bra ner några grenar som vi ska elda och lekte lite med elsa och gustaf, sitter nu och kollar på morden i midsommer men ska snart sova
hade bäst
puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0