Back on track!

sådär, nu ska jag göra det försöka börja om på nytt med bloggandet igen helt enkelt för andra ggn, anledningen att jag inte skrev tror jag var att som ni kanske förstått så är jag dels en perfektionist ut i fingerspetsarna och kontrollfreak till tusen så så fort jag ska skriva ett blogg inlägg så ska det stå en speciell rubrik, slutfras, bild osv. det kommer jag skita i nu. sen även så vill jag inte missa att skriva om en endaste dag så jag har satt mig ner och skrivit om en hel vecka ibland för att inte missa något, så när man inte orkar ta sig tiden att försöka komma ihåg vad man gjort så samlar det på sig och det blir bara mer och mer att skriva om och det krävs mer energi för var dag som går så jag har bestämt mig nu att bara skriva när jag känner för det och inte ha det som något krav att skriva utan om jag har någon stund över ibland och känner för att lätta på hjärtat kan jag bara sätta mej en kort stund vid datan och skriva ett inlägg, så då var det sagt ska nog sätta mig och skriva nu faktiskt det har ju ändå hänt en del sen sist;)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0